keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

älä tyri nyt,älä lyö yli nyt


taas tää kirjottaminen on jääny vähä vähäseks..sorisori! mut täs on ollu ny nii paljo tekemistä etten oo ees muistanu aina koko blogia:D mä ny kerron suunnillee mitä on tapahtunu tän kuluneen kuukauden aikana: eli oon ollu meilkein joka päivä kapessa miksun kanssa! ja sit siel on ollu ihmisii ja  sit ollaan menty ajelee ja kaikkee muuta!:D siel se aika on sit menny... nii ja mul oli tänää teoriakoe ja pääsin ekalla läpi! 2 vääri sanallisis ja 0 kuvallisis!:P oon mä vaa nii paras:D ja sit ens tiistaina on ajotunti:) kyllä mä sen kortin pian saan!:Dd ja 10.5 olis lähihoitaja puolelle se soveltuvuuskoe.. saa ny nähä miten se menee! toivotaa parasta:P mut ei mul täs muuta,yritän kirjotella tänne enemmän!:D ps. tuol taas sataa iha sairaasti lunta!!:O et joo hyvää joulua teillekki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti